ServiceDesk

De Pinewood ServiceDesk is het aanspreekpunt voor advies en ondersteuning op het gebied van netwerken en beveiliging. Uw vragen en verzoeken worden snel en adequaat behandeld door ons ervaren team van security consultants en engineers. Maar de Pinewood ServiceDesk biedt meer voordelen. Zo heeft u de mogelijkheid een consultant op locatie te laten komen en wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van security alerts. Met onze 7 x 24 service wordt er ook ondersteuning geboden bij storingen en incidenten die 's avonds of in het weekend optreden en niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag.

Lees meer over onze diensten en wat wij voor u kunnen betekenen in onze servicecatalogus.

 

Neem contact met mij op!

Data Protection Impact Assessment

Op 25 mei 2018 treedt de nieuwe Europese wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. Met de komst van de AVG hebben...

Trainingen

Om het beheer van nieuwe producten vanaf het begin goed en efficiënt te laten verlopen, biedt Pinewood trainingen aan in verschillende vormen....

ServiceDesk

De Pinewood ServiceDesk is het aanspreekpunt voor advies en ondersteuning op het gebied van netwerken en beveiliging. Uw vragen en verzoeken worden...

Security Operations Center

Vanuit ons Security Operations Center in Delft verzorgen wij sinds 2012 een Security Monitoring dienst. Pinewood levert daarin proactieve monitoring...

Security Projecten

Projecten zijn gericht op het realiseren van technische maatregelen. Klassieke voorbeelden van technische maatregelen zijn inrichting van een...

Managed Services

De Managed Services van Pinewood ontlasten uw beheerorganisatie en garanderen dat security experts uw omgeving continu monitoren. Heldere contracten...